sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Veressäsi

Vieressäsi oli niin hyvä olla
Siinä
Nauttia lämmöstäsi
Siitä hymystä
Ja kauniista sanoistasi

Mutta olen noussut polvilleni
Matkalla taivaaseen
Hymy huulillani
Kaipaus sydämessäni

Kipu estää minua toisinaan liikkumasta
Mutta ilman sitä en olisi minä
Se auttaa kestämään pahempaakin
Suru

Vaikka ikävöin vierustaasi
Kuulumistasi käsiini
Rakkauden sanoja
Olen elossa
Ja se kai on pääasia

Luulisin

Älä kuitenkaan ruoski minua
Rakastan sinua edelleen
ja olen siitä pahoillani
En voi sille mitään

Elä ja anna minunkin elää
Koska ei rakkaus katoa hetkessä
Anna minulle aikaa
Niin minä annan sinulle

Koska se on tärkeintä
että Kokoaa itsensä

pala
palalta


vähitellen

1 kommentti:

  1. Masensit mua vaan entistä enemmän sillä sun kommentilla. Kuka oot ja miä sä oot tuleen kertoon mulle miä on oikein ja mikä väärin? Ilman tota sun kommenttia en ehkä mutta vaan ehkä ois alottanu uutta kierettä, mutta nyt se kummiski alko uudelleen enkä tiiä miten sen sais loppumaan. Nyt jos oikeesti osaat piristää ihmisiä niin näytä taitosi!

    VastaaPoista